Odoo overwegingen

Bij alle organisaties komt de vraag vroeg of laat aan de orde. Komt er nieuwe software om de bedrijfsprocessen te ondersteunen? De software zal de organisatie en haar processen veranderen. De impact van zo'n implementatie is dus groot. Vaak gehoorde redenen om deze stap wél te nemen zijn:

* De prestaties van het bedrijf verbeteren

* Een voorsprong krijgen of behouden op de concurrentie

* Klanten en andere relaties beter bedienen

* De werkzaamheden vereenvoudigen en dubbele invoer voorkomen

* Processen beter integreren, binnen de organisatie of tussen locaties

* Vervangen van legacy-systemen die niet meer voldoen of niet meer ondersteund worden

* De onderneming klaar stomen voor groei

* Realtime inzicht verkrijgen in de stand van zaken * Voldoen aan processen, regels of rapportage voorschriften

* Bedrijfsprocessen standaardiseren De markt biedt veel, heel veel oplossingen.

Alvorens een keuze te maken helpt het u de strategische doelstellingen van uw organisatie te formuleren en meetbaar te maken. Kies voor een pakket waarvan de standaard werking deels al aansluit bij de processen in uw organisatie, zodat eventueel maatwerk binnen de perken blijft. Betrek uw medewerkers en begeleidt hen waar nodig bij de veranderingen. Daarnaast sommen wij natuurlijk graag een aantal specifieke voordelen van Odoo op: * Flexibel aanpasbaar aan nieuwe inzichten en behoeften * Snelle evolutie en kan mee groeien met uw organisatie * Odoo ondersteunt Open Standaarden en is altijd te koppelen * Open Source, geen vendor lock-in * U bespaart kosten op licenties en onderhoud * Uw geld blijft in de lokale economie